Tuesday, August 17, 2010

On the road...


6 comments:

  1. Chiar mi-e dor de "tarabele" pline de fructe si legume din piata. Si de expresia fetei vanzatorului...pe care se citeste ca a muncit mult ca sa aiba ce vinde azi...tipic rural

    ReplyDelete
  2. Thanks for your visit.

    Wonderfull pictures in your blog¡¡

    Best regards.

    Alberto.

    ReplyDelete
  3. Preciosa toma, una excelente composicion. Saludos

    ReplyDelete
  4. faina imaginea ;;) ... nenea stie ca l-ai pus pe net? :P

    ReplyDelete
  5. Thanks for your comments.
    Tzzumbi, funny story de fapt, eram cu camera in mana si nenea imi facea semn sa ii fac o poza, i-am facut si la cateva minute a urmat aceasta, ca sa mi-a placut privirea. M-a intrebat daca sunt de la televiziune, cand am fost sa ii arat rezultatul,asa ca i-am zis ca e doar pasiune si ca probabil o public pe blog. Nu cred ca stia ce e acela blog, dar parea incantat ca va aparea undeva.

    ReplyDelete
  6. Gosto muito desse tipo de fotografia em mercados livres. Até tenho algumas séries lá no meu blog. Obrigado pela visita e por me dar a chance de conhecer teu espaço. Muito bacana. Grande abraço!

    ReplyDelete